• ارسال
  • خبر بده
  • مقایسه
  • تغییرات

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Enterprise M553dn

امتیاز 4 از 5

1 فروش موفق

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟

قیمت: تومان ۹۲,۰۰۰,۰۰۰

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Enterprise M553dn با قابلیت چاپ دو رو

پرینتر 553dn اچ پی با تکنولوژی چاپ لیزری و رنگی از قدرتمندترین تولیدات شرکت پرطرفدار HP است. این دستگاه یک پرینتر تک کاره با کیفیت ساخت عالی و سخت افزار قوی برای ادارات و شرکت‌ها و کاربرانی که حجم کاری متوسط و بالایی دارند انتخاب بسیار مناسبی است. سرعت چاپ در این مدل از پرینترهای اچ پی به گفته شرکت سازنده حدود حداکثر 40 صفحه در دقیقه در سایز A4 است که از بالاترین میزان سرعت در بین مدل‌ها می‌باشد. از تفاوت‌های این دستگاه با مدل پرینتر 553n قابلیت چاپ دو رو است. به دلیل نوسانات بازار لطفا برای اطلاع از قیمت پرینتر hp 553dn با فروشگاه تماس بگیرید.

این چاپگر با حافظه 1 گیگابایت، پردازنده 1.2 گیگاهرتز و حداکثر توان چاپ ماهانه 80000 صفحه، یک دستگاه پرسرعت با توان کاری بالا محسوب می‌شود. البته شرکت سازنده 650 تا 6000 صفحه را برای حفظ سلامت و طول عمر دستگاه به کاربران این محصول توصیه کرده است. پرینتر لیزری 553dn اچ پی دارای یک سینی کاغذ با ظرفیت‌ 550 برگ و یک سینی چندمنظوره با ظرفیت 100 برگ می‌باشد.

پرینتر 553dn اچ پی

مشخصات پرینتر 553dn :

  • پرینتر تک کاره رنگی 553dn دارای قابلیت چاپ دو رو می باشد. این ویژگی به سرعت در کار و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاغذ کمک زیادی می‌کند.
  • این چاپگر لیزری دارای کیفیت و سرعت چاپ بالایی است.
  • پرینتر 553dn به دلیل سخت افزار قوی باعث پردازش سریع اسناد متعدد در فایل‌های جدا می‌شود.
  • این محصول قدرتمند با چاپ رنگی و کیفیت مطلوب برای چاپ محتوای کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی و تجاری نیز مناسب است.

شما می‌توانید با مشورت با کارشناسان فروشگاه نورپرینتر انواع ماشینهای اداری و مواد مصرفی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت، تهیه نمایید.

پرینتر رنگی اچ پی M553dn

اطلاعات فنی پرینتر تک کاره M553dn :

  • سرعت چاپ رنگی: حداکثر 40 برگ در دقیقه
  • سرعت چاپ سیاه و سفید: حداکثر 40 برگ در دقیقه
  •  رزولوشن چاپ: 1200*1200 DPI
  • نوع چاپ: رنگی
  • زبان چاپ: (HP PCL 6, HP PCL 5c, HP postscript level 3 emulation, native PDF printing (v1.7

سایز کاغذ قابل استفاده در پرینتر 553dn :

  • 127 × 76 تا 356 × 216 میلی‌متر

نوع کاغذ مورد استفاده:

  • (A4, RA4, A5, B5 (JIS), B6 (JIS

طراحی hp 553dn :

پرینتر لیزری 553dn دارای ابعاد 399 × 479 × 458 میلی‌متر و وزن 27.5 کیلوگرم است. از جمله‌ پرینتر های تک کاره سنگین شرکت اچ پی که فضای بیشتری را اشغال می‌کند. دارای صفحه‌نمایش LCD رنگی 4 خطی با تعداد 19 کلید برای کنترل ساده تر کاربردهای دستگاه و اعمال تنظیمات مورد نظر می‌باشد. بدنه آن سفید رنگ بوده و جنس آن از پلاستیک با کیفیت و مرغوب می‌باشد و در برابر ضربات احتمالی مقاوم است.

تصویر بخش طراحی صفحه نمایش پرینتر لیزری 553dn اچ پی

اتصالات پرینتر :

درگاه USB 2.0، درگاه Ethernet (شبکه) از اتصالات این HP M553dn است. با استفاده از درگاه Ethernet می‌توانید چاپگر اچ پی خود را در میان چندین رایانه به اشتراک بگذارید. همینطور به شبکه‌ی خانگی و یا اداری وصل کنید.

تصویر قسمت پشت و درگاه های اتصال پرینتر تک کاره hp 553dn

کارتریج hp 553dn :

کارتریج تونر پرینتر لیزری 553dn با نام HP 508A عرضه می‌شود. کارکرد کارتریج مشکی 6000 برگ و کارتریج رنگی 5000 برگ می‌باشد.

کارتریج تونر HP 508A

نتیجه گیری

پرینتر 553dn اچ پی یک دستگاه با قدرت و سرعت بالا برای استفاده‌های سنگین اداری و مشاغل حرفه‌ای مثل طراحان مناسب است. اتصالات مختلف در این پرینتر تک کاره رنگی دسترسی راحت به دستگاه را برای چاپ در اختیار شما می‌گذارد. همچنین با قابلیت چاپ دو رو و ویژگی‌هایی که ذکر شد ارزش آن در برابر قیمت مناسب می‌باشد.

شما می‌توانید بعد از بررسی مشخصات و قیمت پرینتر hp 553dn برای اطمینان از یک انتخاب مناسب با مشاوران نورپرینتر مشورت کنید و این محصول را با سایر پرینترهای هم رده خود در سایت مقایسه کنید. این پرینتر با گارانتی 18 ماهه هپکن از فروشگاه نور پرینتر عرضه می‌شود.

آیا شما هم در مورد این کالا نظر و یا تجربه ای دارید؟

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.