• ارسال
  • خبر بده
  • مقایسه
  • تغییرات

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M107w

امتیاز 4 از 5

14 فروش موفق

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟

بزودی موجود می شود!

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل Laser 107w با قابلیت اتصال بی سیم

پرینتر 107w اچ پی با تکنولوژی چاپ لیزری محصول تک رنگ شرکت پرطرفدار HP ( اچ پی ) است. این دستگاه یک پرینتر تک کاره لیزری با قابلیت پرینت با سرعت 20 برگ در دقیقه می‌باشد که برای انجام کارهای تجاری و اداری با حجم کاری سبک و مصارف خانگی مناسب است. این دستگاه با حافظه 64 مگابایت و پردازنده 400 مگاهرتز از جمله پرینتر های لیزری تک رنگ با کیفیت چاپ خوب شرکت اچ پی است. این چاپگر دارای اتصال بی‌سیم WI-FI می‌باشد که به راحتی و سرعت کار با دستگاه می افزاید. قیمت پرینتر 107w که از تولیدات مقرون به صرفه این شرکت است در ابتدای صفحه درج شده، اما به دلیل نوسانات لطفا برای خرید با فروشگاه تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که این دستگاه با سیستم‌عامل ویندوز 7 و نسخه‌های بالاتر سازگاری دارد و غیر از نسخه‌های ویندوزی که ذکر شد با سیستم‌عامل دیگری کار نمی‌کند. بنابراین هنگام سفارش لطفا به سیستم‌عامل مورداستفاده خود دقت کنید تا باهم سازگاری داشته باشند. این چاپگر تک کاره دارای سینی ورودی کاغذ با ظرفیت‌ 150 برگ و یک سینی خروجی با ظرفیت 100 برگ می‌باشد. به توصیه شرکت سازنده توان چاپ ماهانه چاپگر 107w بین 100 تا 1500 برگ است.

پرینتر 107w اچ پی

مشخصات پرینتر 107w اچ پی :

  • مجهز به اتصال بی‌سیم Wi-fi. این ویژگی باعث می‌شود تا به راحتی با گوشی موبایل به پرینتر متصل شده و فایل مورد نظر خود را به چاپ برسانید. بنابراین سرعت کار را نیز افزایش می‌دهد.
  • قابلیت کار با اپلیکیشن‌های Apple AirPrint ، Google Cloud Print ، HP ePrint و اپلیکیشن‌های موبایل را نیز دارد.
  • این پرینتر تک کاره دارای کیفیت ساخت مناسبی است. البته نحوه نگهداری پرینتر و استفاده صحیح از آن بسیار اهمیت دارد و به طول عمر آن کمک می‌کند.
  • از مدل‌های جمع و جور شرکت اچ پی است که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

اطلاعات فنی چاپگر لیزری hp 107w :

چاپ

  • سرعت چاپ: 20 برگ در دقیقه
  •  رزولوشن چاپ: تا 1200×1200 dpi
  • نوع چاپ: تک رنگ

پرینتر 107w با قابلیت اتصال بی‌سیم Wi-fi

نوع کاغذ قابل استفاده :

کاغذ معمولی | Plain Paper کاغذ عکس | Photo paper ترانسپارنت | Transparency پاکت نامه |Envelope کارت پستال | Postal Card کارت | Card لیبل | Label

سایز کاغذ قابل استفاده در پرینتر 107w اچ پی :

A4; A5; A5 ; B5 ; Oficio; Envelope

” شما می‌توانید با مشورت با کارشناسان فروشگاه نورپرینتر انواع پرینتر ، ماشینهای اداری و مواد مصرفی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت، تهیه نمایید. “

طراحی پرینتر 107w :

این پرینتر لیزری با ابعاد 331x215x178 میلی‌متر و وزن 4.16 کیلوگرم طراحی شده است. این دستگاه ظاهر جمع و جوری دارد و می‌تواند کنار میز و یا کامپیوتر قرار ‌گیرد. جنس بدنه چاپگر از نوع پلاستیک نرم و به رنگ سفید می‌باشد. در سمت راست چاپگر تک کاره 107w پنل دکمه های لمسی برای مدیریت عملکرد و امکانات آن تعبیه شده که به دستگاه زیبایی خاصی نیز بخشیده است.

تصویر پنل لمسی چاپگر 107w

اتصالات :

درگاه USB 2.0، اتصال بی‌سیم WI-FI از اتصالات این چاپگر تک کاره به کامپیوتر، لپ تاپ و … است.

تصویر بخش پشت و اتصالات پرینتر تک کاره 107w

کارتریج پرینتر 107w اچ پی :

کارتریج این پرینتر HP 105A می‌باشد. کارکرد آن 1000 صفحه است. البته کارکرد کارتریج تونر استارتر آن 500 برگ می‌باشد.

کارتریج 105a

نتیجه گیری

پرینتر 107w اچ پی با سرعت خوب و کیفیت چاپ بالا از محصولات تک کاره مقرون به صرفه اچ پی به شمار می‌رود. این دستگاه با وزن کم به راحتی قابل جابه جایی است و با ابعاد مناسب فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و برای ادارات کوچک مناسب است. این چاپگر تک کاره دارای قابلیت اتصال بی‌سیم Wi-fi نیز می‌باشد که مدل دیگر آن یعنی پرینتر 107a اچ پی این امکان را در اختیار ندارد.

بعد از مطالعه مشخصات و قیمت پرینتر 107w می‌توانید درباره سایر محصولات اچ پی و همینطور دیگر برند‌های ماشین‌های اداری با کارشناسان نورپرینتر مشورت کرده تا برای خرید پرینتر یا سایر ماشین‌های اداری مطمئن و راضی باشید.

آیا شما هم در مورد این کالا نظر و یا تجربه ای دارید؟

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.