• ارسال
  • خبر بده
  • مقایسه
  • تغییرات

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M428fdn Multifunction

امتیاز 4.5 از 5
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟

قیمت: تومان ۳۴,۹۰۰,۰۰۰

پرینتر چهارکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M428fdn Multifunction با سرعت بسیار بالا

پرینتر چندکاره 428fdn با تکنولوژی چاپ لیزری و تک رنگ محصولی جدید از شرکت پرطرفدار HP است که در سال 2019 تولید شد. این پرینتر چندکاره اچ پی با قابلیت‌های متنوع چاپ، کپی، اسکن و فکس برای ادارات و شرکت‌ها و کاربرانی که حجم کاری بالایی دارند انتخاب بسیار مناسبی است. سرعت چاپ در این مدل از پرینترهای اچ پی در هر دقیقه 38 صفحه در سایز A4 است که از بالاترین میزان سرعت در بین تمامی مدل‌ها می‌باشد. از تفاوت‌های این دستگاه با مدل پرینتر 428fdw ویژگی اتصال بی سیم Wi-fi است که در مشخصات پرینتر 428fdn اچ پی وجود ندارد. به دلیل نوسانات بازار لطفا برای اطلاع از قیمت پرینتر 428fdn با فروشگاه تماس بگیرید.

پرینتر 428fdn با حافظه 512 مگابایت، پردازنده 1200 مگاهرتز و حداکثر توان چاپ ماهانه 80000 صفحه، یک دستگاه  قدرتمند و با سرعت بسیار بالا محسوب می‌شود. البته شرکت سازنده 750 تا 4000 صفحه را برای حفظ سلامت و طول عمر دستگاه به کاربران این محصول توصیه کرده است. این پرینتر چندکاره اچ پی دارای یک سینی کاغذ استاندارد با ظرفیت‌ 250 برگ و یک سینی ورودی چندمنظوره با ظرفیت 100 برگ می‌باشد. اما باز هم در صورت ضرورت و تمایل می‌توانید سینی دیگری با ظرفیت 550 برگ به طور جدا خریداری کرده و ظرفیت کل دستگاه را به 900 برگ ارتقاء دهید.

چاپگر های چندکاره محصولات مقرون‌ به‌ صرفه‌ای هستند که چندین عملیات را می‌توانند در یک دستگاه، برای کاربر انجام ‌دهند و نیازهای کاربر را برآورده ‌کنند.

پرینتر چندکاره 428fdn

مشخصات پرینتر HP 428fdn :

  • این چاپگر لیزری دارای قابلیت چاپ دورو اتوماتیک است، یعنی صرفه جویی در زمان و مصرف کاغذ.
  • با این محصول می‌توانید از طریق رایانه نیز پرینت و فکس و اسکن بگیرید و در آن ذخیره کنید.
  • قابلیت کار با اپلیکیشن‌های HP Smart App ، Google Cloud Print ، HP ePrint و اپلیکیشن‌های موبایل را نیز دارد.
  • پرینتر چهار کاره 428fdn می‌تواند از طریق اتصال فلش مموری نیز فایل‌ های مورد نظر شما را چاپ کند و یا فایل‌ های اسکن شده را بر روی آن ذخیره کند.
  • این دستگاه مجهز به حالت ADF یعنی تغذیه اتوماتیک اسناد است. و ظرفیت آن تا 50 برگ می‌باشد.

با استفاده از این قابلیت، اسکن و کپی به صورت اتوماتیک و متوالی انجام می‌شود. و این یعنی بالا رفتن سرعت کار کپی و اسکن اسناد به صورت دوطرفه خودکار در پرینتر.

” شما می‌توانید با مشورت با کارشناسان فروشگاه نورپرینتر انواع ماشینهای اداری و مواد مصرفی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت، تهیه نمایید. “

بخش ADF پرینتر 428fdn اچ پی

اطلاعات فنی پرینتر چندکاره 428fdn :

کپی

  • سرعت کپی سیاه و سفید: 38 کپی در دقیقه
  • رزولوشن کپی: 1200 * 1200 dpi
  • حداکثر تعداد کپی: تا 99 برگ
  • بزرگنمایی کپی: 25 تا 400 درصد

چاپ

  • سرعت چاپ سیاه و سفید: 38 برگ در دقیقه
  •  رزولوشن چاپ: 1200*1200 DPI
  • نوع چاپ: سیاه و سفید

اسکن

  •  رزولوشن اپتیکال اسکنر: 1200 × 1200 dpi
  • سرعت اسکن: تا 29 برگ A4
  • سایز اسکن: A4
  • نوع اسکنر: Flatbed, ADF

فکس

  • حافظه فکس: تا 400 برگ
  • شماره‌گیر خودکار: ندارد

سایز کاغذ قابل استفاده در پرینتر چندکاره 428fdn :

A4; A5; A6; B5

پرینتر چندکاره لیزری 428fdn اچ پی

طراحی :

پرینتر M428fdn دارای ابعاد 420x390x323 میلی‌متر و وزن 13 کیلوگرم است. از جمله‌ پرینتر های چندکاره سنگین شرکت اچ پی که فضای بیشتری را اشغال می‌کند. دارای صفحه‌نمایش LCD رنگی لمسی که برای کنترل ساده تر کاربردهای دستگاه روی بدنه طراحی شده است. سینی HP 428fdn در پایین‌ترین قسمت آن قرار گرفته و در بالاترین قسمت هم اسکنر و کپی تعبیه شده است.

اتصالات HP M428fdn :

درگاه USB 2.0، درگاه Ethernet (شبکه) از اتصالات پرینتر چندکاره 428fdn است. با استفاده از درگاه Ethernet می‌توانید چاپگر خود را در میان چندین رایانه به اشتراک بگذارید و به شبکه‌ی خانگی و یا اداری وصل کنید. مجهز به درگاه Easy-Access USB که می‌توانید حافظه فلش را به دستگاه متصل کرده و بدون نیاز به رایانه اسناد خود را چاپ یا به حافظه فلش اسکن کنید.

تصویر بخش پشت و اتصالات پرینتر hp 428fdn

کارتریج :

کارتریج تونر پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل 428fdn از نوع کارتریج مشکی CF259A با کارکرد 3000 برگ و کارتریج CF259XC با کارکرد 10000 برگ عرضه می‌شود.

کارتریج مشکی CF259A

نتیجه گیری

پرینتر چندکاره 428fdn با چهار ویژگی چاپ، کپی، اسکن و فکس در یک دستگاه نسبت به قیمت آن امکانات ارزشمند و سرعت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این پرینتر از یکه تازهای چندمنظوره اچ پی در بین پرینترهای لیزری سیاه و سفید می‌باشد. اتصالات مختلف در این پرینتر چندکاره دسترسی راحت به دستگاه را برای چاپ، کپی و فکس در اختیار شما می‌گذارد. شاید تنها نقطه ضعف آن نبود اتصال بی‌سیم Wi-fi باشد که می‌توانید آن را در مدل پرینتر 428fdw بیابید.

شما می‌توانید بعد از بررسی مشخصات و قیمت پرینتر لیزری چندکاره 428fdn برای اطمینان از یک انتخاب مناسب با مشاوران نورپرینتر مشورت کنید و این محصول را با سایر پرینترهای هم رده خود در سایت مقایسه کنید. این پرینتر با گارانتی 18 ماهه هپکن از فروشگاه نور پرینتر عرضه می‌شود.

آیا شما هم در مورد این کالا نظر و یا تجربه ای دارید؟

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.