• ارسال
  • خبر بده
  • مقایسه
  • تغییرات

کابل اورجینال usb اچ پی با طول 1.5 متر

امتیاز 5 از 5

8 فروش موفق

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟

قیمت: تومان ۸۰,۰۰۰

کابل اورجینال usb اچ پی با طول 1.5 متر با کیفیت ساخت عالی

کابل اورجینال usb اچ پی ( hp ) برای اتصال پرینتر به رایانه، لپ تاپ، دستگاه کپی، اسکنر و .. مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در گذشته برای اتصال پرینتر از درگاه‌های مختلفی استفاده می‌کردند. درگاه‌هایی مانند پارالل و سریال، که امروزه این اتصالات استفاده و محبوبیت چندانی ندارند. به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی اتصالاتی مانند Ethernet ، USB و Wireless در دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گرفت که رایج‌ترین آن‌ها usb است. کابل‌ usb موجود در فروشگاه نورپرینتر از کابل‌های اورجینال به طول 1.5 متر می‌باشد. به دلیل نوسانات قیمت، برای خرید و اطلاع از قیمت کابل اورجینال usb لطفا با فروشگاه تماس بگیرید.

کابل اتصال پرینتر به رایانه از نوع USB در نورپرینتر برای شما فراهم شده. زیرا شرکت‌های تولیدکننده‌ی پرینترها، کابل اتصال پرینتر به رایانه (USB) را در جعبه محصول ارائه نمی‌کنند. اگر دستگاه پرینتر و رایانه شما فاصله زیادی از هم دارند، می‌توانید به راحتی از این کابل با طول مناسبی که دارد برای هرمحیطی استفاده کنید و دستگاه مورد نظر خود را به رایانه متصل کنید. این کابل رابط علاوه بر پرینترهای hp با سایر برندهای پرینتر از جمله Canon، Brother ، Epson ، Lexmark و … نیز سازگار است.

شما می‌توانید با مشورت با کارشناسان فروشگاه نورپرینتر انواع ماشینهای اداری و مواد مصرفی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت، تهیه نمایید.

کابل اورجینال usb اچ پی - کابل رابط پرینتر

مشخصات کابل

اگر به دنبال کابل اورجینال usb هستید، می‌توانید آن را که برای پرینترهای اچ پی قابل استفاده هست، برای خریدی مطمئن از نورپرینتر در اولویت داشته باشید. از نظر ساخت نیز تولید شرکت معتبر و قدرتمند اچ پی است و دارای ساخت و کیفیت عالی می‌باشد.

  • اورجینال اچ پی
  • مناسب برای اتصال پرینتر به کامپیوتر، لپ تاپ و …
  • دارای مقاومت بالا و جنس نرم
  • کیفیت ساخت عالی
  • کیفیت سوکت بالا
  • مقاوم در برابر گرما

در صورت نیاز علاوه بر بررسی مشخصات و قیمت کابل اورجینال usb ، می‌توانید کابل برق اورجینال اچ پی را نیز در نورپرینتر بررسی و مشاهده نمایید.

آیا شما هم در مورد این کالا نظر و یا تجربه ای دارید؟

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.