• ارسال
  • خبر بده
  • مقایسه
  • تغییرات

سری کامل کارتریج لیزری اچ پی hp 307A

امتیاز 4.5 از 5
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟

بزودی موجود می شود!

سری کارتریج لیزری رنگی اچ پی در چهار رنگ HP 307A Laserjet Four Color Cartridge

کارتریج لیزری 307A اچ پی ( HP ) سری چهار رنگ شامل چهار رنگ کارتریج مشکی، آبی، قرمز و زرد، با کدهای فنی CE740A, CE741A, CE742A, CE743A است. توانایی چاپ این کارتریج اچ پی حدود 7300 برگ با تکنولوژی لیزری است. این مقدار با توجه به محتوای روی کاغذ می‌تواند تغییر کند. این کارتریج تونر اچ پی امکان شارژ مجدد نیز دارد. این سری از انواع کارتریج لیزری رنگی اچ پی ، برای پرینتر های لیزری رنگی اچ پی به کار می‌رود. برای خرید کارتریج پرینتر لیزری و محصولات سایت می‌توانید با کارشناسان نورپرینتر مشاوره داشته باشید.

کارتریج تونر اچ پی 307a

کارتریج 307A اچ پی که با نام کارتریج 5225 هم شناخته می‌شود از پرفروش ترین کارتریج های لیزری رنگی است. قیمت کارتریج ها با توجه به نوع مواد مصرفی (تونری یا جوهری) و اصل یا طرح بودن آن متفاوت است. کارتریج تونر های لیزری و جوهرافشان با توجه برندهای آن‌ها تفاوت دارند. برای مثال کارتریج تونر اچ پی با پرینتر های لیزری اچ پی و کارتریج تونر کانن  با پرینتر های کانن سازگار است. همینطور اگر پرینتر شما جوهر افشان باشد باید مناسب با برند پرینتر، کارتریج جوهری تهیه کنید. اینکه کارتریج چیست و چه انواعی دارد را در ادامه مطلب می‌توانید مطالعه کنید تا شناخت بیشتری نسبت به این قطعه در پرینتر خود پیدا کنید.

پرینتر لیزری رنگی که با کارتریج تونر 307A سازگاری دارد :

  • این کارتریج پرینتر لیزری رنگی اچ پی با دستگاه‌ HP Color LaserJet Professional CP5225dn سازگاری دارد.

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، این سری کارتریج رنگی را به صورت تک رنگ نیز در فنی تک سفارش دهید :

قیمت کارتریج 307a اچ پی سری چهار رنگ به همراه مشخصات فنی در ابتدای صفحه درج شده است.

کارتریج لیزری 307A

کارتریج چیست + انواع کارتریج

کارتریج یکی از اجزای اصلی پرینترها می‌باشد که تامین کننده رنگ آن‌ها برای انجام عمل چاپ است.

کارتریج های پرینتر در دو کارتریج های جوهر افشان و تونری موجود هستند.

کارتریج جوهرافشان ( Ink cartridge) : حاوی جوهر و در پرینترهای جوهر افشان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کارتریج تونر ( Toner cartridge ) یا لیزر تونر ( laser toner ) : کارتریج ‌های تونری حاوی پودر تونر و در پرینتر های لیزری مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع کارتریج :

  • کارتریج های اصلی

این کارتریج ها توسط کارخانه سازنده پرینتر یا دستگاه کپی تولید و با هولوگرام اصلی وارد بازار می‌شوند. هرچند کارتریج های اصل با کیفیت خوب و سازگار با دستگاه می‌باشند اما هزینه آن‌ها نیز بالاست. کارتریج های اصلی برای چاپ های با کیفیت، با قابلیت ماندگاری بالا مناسب هستند.

  • کارتریج های طرح یا غیر اورجینال 

این کارتریج ها توسط شرکت هایی غیر از شرکت سازنده دستگاه پرینتر و کپی تولید می‌شوند که تمام قطعات آن تولید اول هستند. کیفیت کارتریج های طرح یا غیر اورجینال با کیفیت کارتریج اصلی قطعا متفاوت است اما از نظر هزینه به صرفه‌تر هستند.

 

شما می‌توانید علاوه بر بررسی مشخصات، قیمت کارتریج 307a اچ پی ( HP 307A Laserjet Cartridge ) و خرید این کارتریج پرینتر رنگی اچ پی ، سایر انواع کارتریج پرینترها را نیز با کیفیت بسیار عالی در صورت نیاز در فروشگاه نور پرینتر جستجو و تهیه نمایید.

آیا شما هم در مورد این کالا نظر و یا تجربه ای دارید؟

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.